Sedaygenn Merhaba hanımlar sezeryan doğum yaptım hemoroid başlangıcı olduğunu düşünüyorum olanlar varmi doktora gitmeden tedavi edebilirmiyim
MiniKaya Sedaygenn bende post açtım saatler önce canm önerilen kremler yağlar var profilimden bakabilirsin
Hln58 Sedaygenn procto gynevol diye bi krem var gerçekten çok işe yarıyor ben sağlık ocağında yazdırdım
mucizemmm_ Sedaygenn bende sezeryan oldum herseyi denedim ama çok çektim sezeryandan 6 at sonra eczaneden gliserin adinda ilaç aldim eczaci verdi 5 gun kullandim geçti
Sedaygenn mucizemmm_ sezeryan olalı 6 ay oldu benimde bugün çıktı ne yapacağımı bilemedim eczaneye gitsem verirmiki su durumda hastaneye gitmek istemiyorum iyi gelirse yarın hemen alırım
mucizemmm_ mucizemmm_ eğer emziriyorsan eczaciya soyle bazi ilaç var bunun için emzirenler icon vermiyorlar
Pirayee Sedaygenn sagol ❤ geçmedi ki kabız olmamaya çalışıyorum sadece 😐 ama uzun zamandr ağrı çekmiyorum cok şükür
Sinemisssss Sedaygenn ben oldum hemde nasıl sıcak suya oturdum ki çok iyi geliyor birde eczaneden krem aldım 1 haftaya geçti çok şükür
Cnnirmm Valla en son halde amilat diyolar onerilen kremler gabiz ishal olmama ve yedikleeimize dikkat etcez isde ilik su da iyi geliyoo 😪😪😪😪
Ipek33 Sedaygenn bende de oldu yürüyemiyordum oturamıyordum daflon diye bir hap var mucize gibi kullanın inşallah geçer