Aliye_22 hiç sıkıntı yapma benim kızımın ki daha yoğun ve kızarıktı çok korkmuştum şimdi sıkılmadan ağlasada sürekli bepanthol ü kullanıyorum geçti sürmediğim zaman hemen tekrardan çıkıyor söylediğin gibi pütür pütür elime gelirdi cildi fakat şimdi yumuşacık