Merhaba oğlum 2 yaşında ve ön üst dişleri biberon çürüğü oldu ben düştüğü için kırıldı sanmıştım önce kan ilacı şeke yapıyor sanmıştım meğerse yavrumun dişleri çürüyüp kırılıyormuş gece aşırı emmemiz car gündüz evde az olduğumdan gündüz emmesi yok bir kaç gündür geceleri emmeyi bıraktırmaya çalışıyorum en azından memesiz uyusun diyorum ama çyle ağlıyorki saatlerce nefesi tıkanıyor mosmor oluyor meme diye gerçekten çok yoruldum çürükten kırılma olayına o kadar üzüldüm ki zaten kaç gündür ne yiyip ne de içebiliyorum düşünmekten tavsiye ya da synı durumları yaşayan var mı memeye düşkün çocuğu nasıl kestiniz sürekli biber sirke sürelim diyen bir kaynana koca var tepemde ama oğlum üzülür diye dayanamıyorum 😔