Bebeğim 5 aylık ilk 1 ay emmediği için mama ve anne sütü verdm ağırlık olarak mama vermiştim. Sonra memeyi tutunca 2 ay meme verdim 4. Ayında beni 2 3 dk emip bırakıyordu bende yaklaşık 1 aydır 2 saatte bir bazen 4 saatte bir sağıp veriyorum sütüm sabah çıkıtor fakat gün içinde zorlayınca anca 3 ölçek çıkarabiliyorum. Günde 2 veya 3 kere mama takviyesi yapıyorum. Kilosu 6450…. Sizce sütüm azalıyormu yoksa daha 1 sene kadar d verebilir miyim anne sütü?