Merhabalar, kızımız 3 günlük emzirmek için uyandırmaya çalıştığımızda bir türlü başarılı olamıyoruz. Üstünü çıkartıyoruz uyanıyor sonra emerken 15 sn sonra geri uyuyor. Sonra süreç tekrardan başlıyor. Nasıl uyandırabiliriz malum kış ayı üşümesinden korkuyoruz üstünü çıkartırken yada nasıl uyanık tutabiliriz