4,5 ay oldu doğum yapalı. Normal doğumdu. Henüz adet olmadım. Yalnız bugün önce minicik pembe bi leke oldu. Daha sonra da biraz daha koyu kahverengimsi lekelenmem oldu. Adet oluyorum sandım ama devamı gelmedi kesildi. Normal mi bu şekilde arada adet dışı lekelenmeler? Sizde de oluyor mu