Sesa iki yaşında oğlum u yeni biraktirmaya çalışıyorum gece biberonla süt içiyordu açlıktan değil aliskanliktan. Üç gündür biberonu ucunu kestim.ve çöpe attım geceler zor geçiyor ama bir haftaya kalmaz unutur emziği de böyle bırakmıştık uyandikca süt bitti diyorum ve su veriyorum genelde suyu görünce icmiyoe ve ağlıyor ama sabır sizde sabırlı kararlı olun emziriyorsanız uyandikca su verin meme bitti deyin gündüz emzirmeyi azaltın bende biberonu gündüz vermedim azalttım ortadan kaldırdım emzikdede aynı yolu izledim çok kısa sürede atlatmistik