Pamuk_bebegim42 Kızlar merhaba ben doğum yapalı 6 ay olacak ilk kez geçen ayın 12 sinde adet olmuştum bu ay 5 gün gecikti normal mi büyük ihtimalle hamile değilim korunuyorum ama ne hamilelik ne adet olacak gibi hiçbir belirtim de yok sezeryan olmuştum bu ara da
Pnnr Pamuk_bebegim42 Dogumdan 3 ay sonra hastalandm es gectigi aylar oldu 2 kez düzen oturmadi diye sanırım daha yeni bir kac aydir zamaninda oluyor 11ay olucak dogum yapali cok normal bana göre 🙂