Pembisgunes annesütüdoktoru diye bir doktor var instagramda. Ben onun yönlendirmelerine cok önem veriyorum. İlk günlerdeki sütler kolostrum olduğu için bir iki hafta sağım yapıp depolamak hasta olduğunda veya ani bir süt verememe emzirememe durumuna karşın köşede beklemesi açısından sütümü sağıp dolaba stokladım.ama sonrasında yapmadım bunu. Şimdinin modası biberon ile sağım, makinası diyor doktor… Eğer gerek görülürse anında alınabilecek şeyleri önceden alıp kendini şartlanmış oluyorsun. İlk zamanlar süt iyi geldiği için göğüs terbiyesi henüz olmadığı için emzirirken fazla sütü mochi Manuel pompa kullanarak stokladım hem hiç ağrı çekmedim hemde sütüm boşa gitmedi… Önerebilirim