İyi akşamlar arkadaşlar ınternetten baktım pek anlamadım bebeğim 3.5 aylık git gide iştahsızlasti ne meme tutuyor ne biberon anca uykuluyken veriyorum kaşıkla verince alıyor ama onu da döküyoruz kaşık mama var diye biliyorum ama bizim ayımıza uygun var mı bilmiyorum bilen varsa yazarsa sevinirim