Kızlar merhaba başlığa tam olarak ne yazacagimi bulamadım aslında söyle başlamak istiyorum 13.5 aylık bir oğlum var babasına herşeyi ağlayarak yaptırıyor babası eve girince huyu değişiyor resmen nazlı,şımarık bi çocuk oluyor eğer eşim yapmazsa kendini yerlere atıyor ağlama krizine giriyor.bende tam aksine oğluma bisey hayırsa hayır şeklinde öğrettim bana gelince usteleyemiyor yada babasına uyguladığı şeyi bana uygulamaya çalıştığında başta olmaz diyorum bazen şansını deniyor aras eymen hayır dedim sana diyorum ve susuyor gidip oyalanacak bise buluyor ben oğluma kızdığımda aras eymen diyorum normalde sadece aras,bebeğim gibi sevgi kelimesiyle hitap ederim o da bunun farkında artık bugün eşim acaba böyle yapmak iyi biseymi sus pus oluyor hemen dedi sende benim gibi yapsan iyi olur benim hayır dediğim şeye sen evet dercesine yaptırıp izin verirsen böyle tutarsız oluyor işte nasılsa babam verir yaptırır diyor dedim ben doğru bisey yaptığımı düşünüyorum yani burda haklı haksız aramıyorum sadece benim yaptığım doğru mu sizce ?