leylaylcnkaya Arkadaşlar bebeğimi bu uygulamadaki seslerle uyutuyorum ve uyuduktan sonra kapatmıyorum taki o acıkıp uyanana kadar acaba zararlı mı sizler nasıl yapıyorsunuz
O_bir_anne02 leylaylcnkaya vallaha kim ne derse desin bizde pıs pış muzigi var youtubeden onu dinletiyoruz kizim 2 aylik ilk kizimda 3 yasinda ikisinide bu muzikle uyutuyorum baska carem yok yoksa delirme kivamina geliyoruz cocuk catliyor ilk kizim 3 yasinda valla biz bir zararini gormedik 👏❤😊
O_bir_anne02 leylaylcnkaya bu arada buyuk kizim su an kendi uykuya daliyor yani pispisi 1 yasinda biraktik 😊👏
ipek39ela leylaylcnkaya Kuzum 16 aylık oldu bugün kızım hala uygulamadan açtığım elektrik süpürgesi sesiyle uyuyor 🙈 doktora da sordum bi zararı yok dedi 2 yaş itibariyle bıraktırmayı düşünüyorum yani insallah 😂😂
birboncukannesiiii leylaylcnkaya ben yavaş yavaş kısa kısa kapatıyorum. bazende piyanolu nnniler var onu kısık açıyorum. evde iş yaparken tıkırtımda korkmasın diye yapiom onu da 😅
brnidldfn Böyle uyuyabilir tabi ki ama en azından uyuduğu zaman kapat bence çünkü bırakırken çok zorlaniren azından derin uykuya geçişini kendi yapmasına izin ver ilerde senin zorlanmaman için 😊
EsZe leylaylcnkaya fön sesi gibi sesler hep aynı desibelde oldugu için bi zararı var diye duymuştum ama emin değilim. Ninni gibi bi şey açıyosanız sorun yoktur. Ama eğer bu bebeğinizin istediği bi şey değilse bence alıştırmayın. O uykuya daldığında kapatın