Rukiyecavusooglu Merhaba kizlar 2 aylik bebeğim var doyuyor eminim ama şu 10 gündür elini emiyor neden acaba doymadığı için mi
Zeyna_ Rukiyecavusooglu benimde 45 günlük benimde emmeye başladı. Başlarda aç diye düşünüyordum ama bilemedim sanırım açlıkla alakası yok
Rukiyecavusooglu Mom078 ahah😁😁 bakalm göreceğiz yarın aşısı var neler bekliyor acaba beni 3 aşı olacaktı dimi
melikecakarr1 Rukiyecavusooglu aynı durum bizde de var canım. 2 ay 7 günlüğüz kendini yeni yeni keşfediyor her emzirmeden sonra parmaklarını emmeye başlıyor, bazen gece elini emerken yakalıyorum
Mom078 Rukiyecavusooglu Evet canım azıcık miyavlıyo sonra unutuyor gece aşı yeri ağrıyabilir calpol verirsin sorunsuz geçer inşallah
Rukiyecavusooglu Mom078 Mom078 şimdi yarın aşısı var şöyle bir durum varki yolculuğa da çıkacağız aşıdan sonra sıkıntı çıkarmaz umarım 😕
Kayrabebek Rukiyecavusooglu benim bebeğime 2 ay 15 günlük aynı durumdayız eldiven takamıyorum artık sırılsıklam oluyor
Rukiyecavusooglu Kayrabebek Aynen ellerine bakıyor önce gözüne kestirip yakalıyor hıncını çıkarıyor 😁😁
Naturelmom Kayrabebek eldiven takılmaması lazım zaten ellerini öğrenecek çünkü bi kaç haftaya ellerini uzatıcak oyuncaklara eldiven takmayın ki kullanabilsin🥰
Defnesmommy Kayrabebek uzun süredir eldiven takmıyordum ama bu ara takmaya başladım hem elini emiyor hem de yüzünü çiziyor diye sürekli eli ya yüzünde ya ağzında 🤷♀️🤷♀️