_RumeysA_ Merhaba forumda ilk defa post aciyorum.Bebegim 54 gunluk acaba doyuyo mu tam anlamiyorum. Bir ögunde ne kadar ml süt almasi lazim bilen var mi?Sütüm bazen cogaliyo bazen azaliyo meme mama seklinde devam ediyoruz
Kuzeyeliz _RumeysA_ kg çarpı 150 diye biliyorum benimde 56 günlük bende doyuyormu hiç bilmiyorum hep içimde kuşku
papatya3 _RumeysA_ Bebegim 2.5 aylik gecen kontrolunde doktora sormustum o da anne sutuyle beslenen bebek bir seferde 80-90 ml icer/ icmeli demisti.
_RumeysA_ Kuzeyeliz evet bu kusku öldürücek benide zaten saglikocagina gittim kg gerilemesi var denildi mama vermek istemiyodum ama mecbur kaldim oyle olunca tabi mama da ne kadar versem iciyo gibi oluyo anlayamadim
Zzzz Emdiklerindr kaç ml süt çekiyorlar bilmiyoruz ki kilo takibi ve çişli bez takibinden başka yapacak bişeyimiz yok gibi hem aç olsalar belli ederler bence kızım 2.5 aylık
_RumeysA_ Zzzz evet ac olsalar durmazlar zsten bencede oyle ama anne yüregi bi türlü rahatlamiyo hep acabalar
Hant _RumeysA_ doyduğu zaman diliyle itler . Bebeğin şuan ihtiyacı olduğu için size fazla gelebilir içtiği ama normal içmek istediği kadar içsin . Benim yavrumda ilk ay reflüden az kilo almıştı ar mamaya başlamıştık ay ne içti ne içti ilikleri boşalmış o ay 1.600 gr kilo aldı yavrum