Hazal22 Bebeğim 4 aylık ağlarken böyle bacaklarını kasıyo semsert yapıyo geriliyo resmen siz de de böyle mi normal mi acaba?
Fundaaa Hazal22 benım oglumda yapıyo hatta totosunu kaldrıp besıge vuruyo sınırden kıtlıyo resmen kndını
Hazal22 Deletedmom324 pek gaz problemimiz olmadı bu zamana kadar ama.ağladığında yapıyo bunu sürekli.teşekkürler cevap için😊
Deletedmom324 Hazal22 yediginiz birsey gaz yapmıs olabılır belkı 🤷🏻♀️ Gazlı bebek anasıyım da baska sey gelmıyor aklıma 😂