Egeannesi1509 Bbebeğim 5 ay 6 günlük günde 4 defa kaka yapıyor normal mi? Sadece anne sütü alıyor daha önceden 1 haftada 1 kere yapardı şimdi böyle olması neden acaba üşttü mü herkes üşütmüş olabilir diyor 😞
Araseymen Egeannesi1509 yok canım usutmemistir üşütse kıvamı değişik olur yani ishal gibi yada ona yakın.bazen böyle değişkenlikler gösterebiliyor bebekler korkulacak bise yok endişe etme ben çok net hatırlıyorum 5 veya 6 aylıktı oğlum 7 kere yaptı 2 gün peşpeşe sağlık ocağını aradım günde 10 defa yaparsa ishal kabul ediyoruz şuan için bir sorunu yok demişti sonra düzelmişti.
Metehan_2609 Egeannesi1509 herkese göre bebeğin en ufak sıkıntısında üşütmüş oluyorlar zaten 😐 bizimde haftada bir yapıyordu geçen gün beş defa yaptı ama ishal ve mukusluydu kakası o yüzden götürdük doktora sizinki normalse bi sıkıntı yoktur bence kafanıza takmayın herkesi 😊