rhmdrn Arkadaşlar kızım 5 aylık oldu ek gıdaya geçtik fakat Kakasını yapamıyor denemediğim yol kalmadı sizin uyguladığınız şekiller neler bilgi verebilir misiniz
AslanEkrem rhmdrn bebeğinin sırtını karnına yasla ayaklarınıda tut yani bizim tuvalet pozisyonumuzu ver ona ben çok faydasını görüyorm tuvaleti geldiği gibi bu pozisyonu veriyorum yapıyor allaha şükür inşallah sizin bebeğinizde yapar
mrstucii06 Bende gecmedm daha ek gidaya ama sanirim yediklerine çay kasigi kadar zeytinyağı koyuyorlar kabiz olmasin diye
rhmdrn mrstucii06 onuda yaptım aslında kabız değil yaptığında normal yapıyor ama 1 haftaya kadar müdahalesiz kendi yapamıyor hiç
rhmdrn AslanEkrem ah keşke yapsa onuda denedim sanırım bu konuda mastır yaptım ama bizim kıza fayda etmiyor ya 😅😅