Melin123 Selamlar bu sabah saat 11 de bebegimi kucagima aldim Sutum gelmiyo emmeyide denedik pompayida Ne yapabilirim acil gelmesi icin 😔
princessannesi Melin123 hayırlısı olsun sağlıkla büyüsün insallah 🙏 sütün gelmese bile boş memeye tutturun meme uçlarınızı sürekli sıkın az bile olsa su gibi sarı süt gelecektir doğumdan sonra benim bu şekilde gelmişti birde bol bol üzüm kompostosu için
Minikliya Melin123 öncelikle sakin ol bak benim bebeğim kuvozde ve hiç emzirmedim ilk günden beri sağiyorum . Sabret yavaş yavaş su iç bol bol su sürekli iç 3 litreye yakın icmelisin . Benimde ilk 5 ml sütüm geldi şuan 25. Günüm ve her sağımda 500 ml yakın süt sagiyorum iyi düşün iyi olsun sütünün gelmemesi için hiç bir neden yok sabırlı ol dualarım sizinle o süt gelecek ♥️🙏
Ruyam_35 Melin123 hümana still tea çayını deneyin bol bol helva ve meyve suyu için bol bol kimyonlu su icin birde benim oyle geldi sütüm
Begumbulutt Sezeryan olduysanız biraz geç geliyor, ama zaten şu an 5-6 ml süt içer bebeğiniz. Sürekli emzirin ki beyine süt üret diye komut gitsin . Gelecektir korkmayın .
Melin123 Minikliya ayy bir gerildim uzuldumm takmamam lazjm su durumda sanirim devam edecegimm emzirmeye