Prensannesi3 40 ım çıktı 15. gün adet oldum kanamam 5-6 gün sürdü. 2.ay adet olmadım azıcık lekelenme oldu 1-2 çok azdı ama ped bile takmadım. bakalım 3. ay ne olacak,
doktorlar ilk 1 sene düzensizlik olabilir rahimin kendini toparlaması zaman alır demişti..