Batum2112 Sinemisssss benim bebeğim bu aralar cok huzursuz uykusu var ama uyumuyo emiyo altını degısıyorum gazını cıkarıyo ama hep huzursuz uyusada yarım saatte bır uyanıyo😞
Esencemre Sinemisssss yarın tamda 2 aylığız ve aşımız var 😱 uyku düzenimiz değişik gece 12 de uyuruz 4-5 gibi uyanırız hala memeden ayrılmayız hava değişiminden dolayı burnumuz tıkalı ha birde sünnet olduk daha ne olsun 😂😂
Gzmskr Batum2112 keşke benim bebeğinde uyumasa…Benim bebeğinde uykuyu çok seviyor 2 saatte bi uyandiruyirm zorlada olsa sonra tekrar uyu ya dalıyor
Begumbulutt Büyüme atağına girmişiz, huysuzluğumuz nirvana .. Gözleri kapanıyor ama o inatla gözü açıyor, uykuya direniyor. Ellerini keşfetti deli gibi el ile oynuyoruz. Konuşurken de baya baya laf dinliyor. Kısacası yorgunluk .. Uykusuzluktan bayılazağğğımm
Batum2112 Gzmskr ya uyumaması problem degıl ama huzursuz gözleri kızarıyo uykusuzluktan direnıyo resmen sürekli ağlıyo sizin bebişde baya uykucuymus
emation55 Bu aralar herkesde mi öyle bilmiorm uykusu var uyumak istemio gözleri uykusuzlktan kızarıo mızmız hep kucağımda uyumak istio yerine koyunca uyanıo
Deletedmom84455 Sürekli kucakta ve meme de kalmak istiyor yatırınca ve memeyi ağzından çıkarınca uyanıp ağlıyor
Cananhiralina Benim kızımda dün 2 aylık aşısını oldu çok ağladı yavrum😣 çok huysuz ellerini emiyor uykusu oluyor akşamları gece 2 3 oluyor saat ama uyumuyor gözleri kızarıyor artık ama yinede direniyor ağlıyor sürekli