Poner Bayanlar meraba sezeryan oldum 28 gün oldu ilk 10 gün regl gibi kanama sondasi hep akinti seklinde minimal oldu ama bitmiyor ve kötü koku oluyor tecrübesiz oldugum için merak ediyorum normal mi kötü koku korkutmali mi
ilkgozagrimm Poner benimde kötü kokuluydu canım enfeksiyon cıkmışti bi dr a görünün isterseniz tekrar
Minikliya Poner benimde 25. Günüm benimde aynı şekil canım böyle arada bir kan geliyor kesiliyor sonra böyle değişik akıntı gibi geliyor benimkide kötü kokuyor içimiz temizleniyor galiba .s
Poner ilkgozagrimm hamilelikte hep akıntı ve enfeksiyon vardi zaten kanama bitti ama renkli akinti ve koku şeklinde olunca normal gelmedi banada