Merhaba hanımlar bugün benim bebeğim 3 ay 20 günlük oldu sezeryanla doğum yaptım, 68 ile hamile kalım 91 ile doğuma girdim çıktığımda 86 kilo idim hala aynı 86 gram zayıflayamıyorum boyum 163 acayip şişko duruyorum. Çalışıyorum çalışırken süt sağmaya vaktim olmadığı için sadece sabah 7.30 da işe gitmeden ve 1 gibi işten gelince sagıyorum. Bu süreçte hem sütümü çoğaltıp hem nasıl zayıflayabilirim. Çikolata vs bir kaç gündür azalttım 86 san gram düşmüyorum. Fikri olan 🙍🏻♀️