Bayezidin_annesi Merhaba anneler Doğum yapalı 4 gün oldu Hamileliğinin 35 haftasından sonra ellerimde uyusma başlamıştı doğum yaptım hala gecmedi bunu yaşayan var mı geçti mi yoksa tekrar doktora mı sorayim
KYAG2509 Bayezidin_annesi tabi yaşadım bende doğumdan çok süre sonra geçti hatta.Benim doktorum normal demişti sizde bi sorun isterseniz ama bi süre geçmiyor maalesef
Tubeni Bayezidin_annesi Çok uzun sürmüştü benimki de. Kavanoz vs. hiç bir şey açamaz olmuştum. En son bi ortopediye gittim. Hamilelikte bu durumun normal olduğunu ancak sonrasında kendiliğinden geçtiğini söylemişti. Benimki bir yılı aşkın devam edince el bilek bandajı kullanmamı önermişti. Bi süre kullandım sonrasında düzeldi şükür. Sizinki umarım çok uzun sürmez. 🙏
bsr_a_a Bayezidin_annesi bende de olmuştu uyuşukluk, doğumdan 10 gün sonra geçti doktorum söylemişti zaten 10 günü bulabilir diye
Tubeni Benim ilk gebeliğimde olmuştu karpal tünel sendromu. El ve ayak bileklerinde fazla ödemden ortaya çıkan sinir sıkışması.
Bayezidin_annesi KYAG2509 sol elimde çok fazla var parmak uçlarında hiç bise hissetmiyorum artık sınır oluyor insan
Bayezidin_annesi Tubeni benimde geçmezse doktora giderim belki size verilen gibi bandaj önerir teşekkürler bilgilendirdiginiz için
Prensesler2 Bayezidin_annesi sadece el uyuşukluğumu sadece oysa d3 vitamin eksikliğinden kaynaklanıyor bide kan değerlerine baktır düşük olabilir ama bilekten şiddetli ağrı giriyorsa karpaltünel sendromu deniliyor
Bayezidin_annesi Prensesler2 sadece parmak uçlarında uyuşukluk benim doğumdan sonra kan değerim az düşük cıktı kan hapı kullanıyorum şuan
Prensesler2 Bayezidin_annesi sadece parmak uçlarındaysa şimdilik korkma d3 vitamini vr kan ilaçlarını kullan geçer inşaAllah
Bill Bayezidin_annesi 40 im çıktığında bile vardi. Vucuttami odem atilinca uyusuklukta gidiyo. Belki sizin daha erken gecer. Bol bol su icin.
Eyllamn3 Bayezidin_annesi benimde oyleydi orta parmagim kalmisti odem gidince duzeldi simdi hepsini hissediyrm 14 gunluguz gecer cnm