Miran12 Bebeğim memeyi ilk tuttuğunda çok acıyor bir kaç dakika sonra düzeliyor. Neden böyle oluyor ne yapmam lazım ?
Omero21 Miran12 tıkanıklık olabilir canım göğüslerinde süt doluyor olabilir zamanla geçecek merak etme
Aysemerve Miran12 büyük ihtimalle bebeğin doğru kavramıyor daha çok ucundan emmeye çalışıyor benim kızım da öyle 2 ay oldu o emmeye alışmadi ama ben ağrıya alıştım 😌
Damla29 Miran12 evet ondan olabilir benimde sızlardı sag gögsüm cabuk cıktı sol taraf geç cıktı sol baya sızlamıstı
Tugce6767 Miran12 kahve kısmı tamamen ağzına yerleştir canım bide mustela krem ya da gümüş kapak kullan
Hndd Benim de en başlarda öyle olduu ilk emerken acıdı sonra geçti emdikten sonra hep lansinoh sürdüm ve kalkan taktım çok şükür yara olmadı zamanla o sızı da geçtii