Huzurum41 aynen oyle saglıklı olsunlarda cidden hic takmıyorum boyle daha tatlı kızım korona oldu hastanede kaldk anladm gercekten çocuğunun acı cekmesı hasta olması nasıl acı verıyor ınsana en onemlısı saglık kepcelık onemlı degıl kız kardesım sureklı sey dıyor abla kepceler daha zekı felan cok sukur cevremde oyle kou niyetle dalga gecen insanlarda yok arada bi kac kisi dalga gecer gibi dedi ama hic takmak