Kızım 13 aylık 13 kilo sizce kilosu cok mu..
Herkes kilolu diyor..
Anne sütü almıyor.. Mama vermiyorum..
Kahvaltı.. Öğle yemeği… Ara öğün.. Akşam yemeği.. Uykudan önce de pınar cocuk sütü içine cici bebe verip uyutuyorum..
Sizce nasıl ilerliyoruz..
Pınar cocuk devam sütü veriyorum