Folik asit bebeleri.. Resmen hacı yatmaz gibiler. 8 aydan bildiriyorum. Hala uykuyla savaşımız devam ediyor. Ne gece ne gündüz.. Çocuk uyku sevmiyor.. Gece en erken 12 de uyuyor. Saat başı meme icin uyanıyor falan. Geçen gece yine forumda bu konu vardı. Uyku eğitimi icin kuvvet topluyorum ben son çare. 😢