Kızım 2 aylıktan beri kabızlık sorunu yaşıyoruz. İlk 6 ay anne sütü alıyordu kabız olmaz dedikler. Şimdi 7 ay 17 günlük . Ek gıdaya başlayalı hep sebze meyve yese bile kabız oluyor. İlk 6 gün yapmadı. Bende evde fitil+lavman yaptım ama acaip zor yaptı. Sonra hemen doktora götürdüm. Duphalac şurup yazdı. En geç 3 güne katılaşmadan yapıyor şurup ile kakasını. Bizimki kronikleşti. 6 ay kullanacaksınız dedi şurubu. Çok zor bir süreç şifa dilerim 7 tane doktor gezdim ben