Destekli uyku+5 aylık bir bebiş daha derken tükenen ben; aslında sırf merakımdan göğüsüme az birşey salça sürdüm. Onu gören kızım memeye üzülerek meme yara olmuş diye 3 dk ağladı. Sildik. Emmek ister misin dedim hayır dedi ve 3 gün önce emmeyi bıraktık. 😎 Şimdi memeyi severek, arada aç bakcam diyerek yanıma gelerek kendini avutuyor. İlk gün 1 kez uyandı gece… memeyi sevip uyudu. 2. gün kesintisiz uyudu. Gün içinde sürekli tok tuttuğum için biraz çizgi film destekli de olsa öğle uykularını atlamadan uyudu. Bugün 3. gün… Kızıma zor olur derken ben daha çok zorlanmış olsam da biz başardık. 💕 ( 23 aylık kızım bu arada )
Göğüs şişmesi, arada gelen sıtma nöbetleri zorluyor olsa da kesintisiz uyku ve düzenli beslenme için çıktığımız ani gelişen bu yolda başarıya ulaştık. Darısı düşünüp cesaret edemeyenlere olsun. 💙