VolkanEmrem derodunya cnm bnde onu kullandim iki gun birak renginjn degismesinj kaka yapamiyodu yaptimida ayni renkte oluyodj bir kere hafif degisti rengi ama vegareferonda ödüm koptu ogluma bise oldu diye
Balkupum2505 derodunya valla bize hic öyle demediler 🙄 9 aylik olucaz hep 4 damla kullandik kafama takildi simdi acaba bizdemi yanlislik 🤔
derodunya Balkupum2505 bende yanlıs anlamadıysam tabi yok yok kilosu kadar dedi hatta bizim bebe 10 kilo dedim 10 damla cok olmazmı
derodunya VolkanEmrem kabız yapmıs sende demek bazı bebelere gelmiyor bakalım suan bir sorun yok gibi görünüyor belkide emmiyor vücudu 🤦🏼♀️
melikeeomeer derodunya kilo başına 1 damla yani 10 damla yapmanız gerek benim oğlum 7 kilo ve 7 damla veriyorum ben