dilekercan bende disimden amaliyat oldum 20 li dişimi aldı doktor dikiş attı antibiyotük serum yedim bebegim 3 4 aylıktı ben mecbur kulandım cunku cok agtrılarım vardı doktorum emzirdigimi bildigi için en agırını vermedi ilacin sen yine doktoruna sor bence