CigdeminMevasi Koalina 6 aylıkken ayırdm öncesnde yanımda yatıyordu ve dönmeye başladğı için korkuyordm düşmesnden beşiğide benm odama sığmıyordu anne yanı beşiğinede küçük geliyordu iyiki ayırmışım oda daha rahat uyuyor bende
Koalina CigdeminMevasi bende yatağıma hiç almadkm düşürürüm yada ezerim korkusu ile hep Yeni evdeki odama sığöaz sanırım benimde beşik fırsattan istifade ayırmak istedim bende
Koalina Bal_yavrum1 Benim emzirme durumum maalesef olmadı kısa sürdü. Yani kapıları açık olduğunda duyulmuyucağımı düşünmüyorum çünkü ses şiddetini artırıyor bebekler sizde gündüz uykularından başlasanız mesela odasına ben öyle düşünüyorum
Bal_yavrum1 Koalina valla şöyle bişey var ben biraz korkak biritim eşim şoför ve ben çoğu gece evde tek kalıyorum ve takıntım kapı açıkken asla uyuyamam bilmiyorum acaba biraz daha mı beklesem yaşını yada dediğiniz gibi gündüz uykusuyla alışmaya çalışırız
Zeynep1506 Bal_yavrum1 bende 6 aylıkken ayırdım duyuyorsunuz merak etmeyin annelik zaten sesini duymamak mümkün olmuyor duyurur bebiş sesini hemen alıştı kızım benimde 🥰
endlesslove Koalina Ben 18. Ayini bitiryordu ayirdigimda hazir oldugumuzu dusundum ve kizim hic adaptasyon sorunu yasamafi cok sukur 💕🥰
Circassian_ Koalina oglum dogdugundan berı onun odasında yatıyorum( genc odası-cocuk odası tarzında dosedık) suan 10 aylık ve odasına asına. Ilerde yalnız yatacagı zaman sıkıntı yasayacagımızı dusunuyorum