Linaece Bebeğim ilk doğduğu günden beri beni emmiyor bende sağıyordum. Yetmiyordu mama takviyesi de veriyordum gün geçtikçe sütüm azaldı. Şimdide az ve inanılmaz şekilde göğsüm ağrıyor ağlayacak derecesinde. Koltuk altının hemen alt bölgesi. Bir gün biri şimdi diğer göğsüm ağrımaya başladı. Bazen de iğne batırıyorlar gibi oluyor. Çok halsizim bazen üşür gibi oluyorum bazen terleme geliyor. Vucüdum çok kırgın aynı hasta gibiyim. Böyle olan var mı sizce nedendir bu?
mosimosi Linaece İlk günlerde sağmadığım zamanlarda böyle oluyordum. Bebek memeyi boşaltamadığı için. Silikon uç deneseniz bebeğiniz emerdi belki çünkü bebek emdikçe sütünüz gelir. Pompayla sağmak aynı şey olmuyor.
Gizemzkan Linaece canım süt sıtması denılıyor acilen doktoruna başvur daha da kötü olursun evde yapabilceğin tek şey sıcak duş makinen varsa sağ sürekli ve sagdıktan sonra elinle yukarıdan aşağıya elinle sağ memeni ben atlattım cok zor grib gibi oluyor insan
Kubra34 Linaece Bebek memedeki sütü bitiremediginde oluyor.Benim hala emzirme aralıgım aksamları uzun olunca şişiyor kalıp gibi kitleler geliyor ele hemen emzirip rahatlıyorum ya da sagıyorum yavaş yavaş düzeliyor mutlaka sag veya emzirmeye çalış