Vera1810 öncelikle geçmiş olsun, endişelenmenizi gerektircek birşey yok merak etmeyin. Röntgen ve tomografide bebek dozları kullanılıyor. Evet tomografide radyasyon dozu fazla fakat bu kanser vs yapacak kadar değildir, hatta hiç değildir. Yoğurt ve su genelde nükleer tıp alanında daha çok kullanılıyor.