pinorr Allah yardımcın olsun, canım. Ama ben sana şöyle söyleyim. Uyki konusunda nasıl olur bebeğinin düzeni bilmiyorum, biz çok uyku sorunu yaşadık çok şükür. Ama oğlum oturmauı öğrenene kadar özellikle atak dönemlerinde sürekli kucağımda olurdu ve çok yorulurdum. Emeklemeye başladığı andan itibaren rahata çıktım. Nereye gitsem peşimden geliyoe, beni arıyor, görüyor. Yani şu an keyfim daha çok yerinde. Bir az daha sabret. Her şey yoluna girecek.