Gelincik06 Bebeğiniz nasıl redddetmedi memeyi,hangi yöntemi kullaniyorsunuz.Ben Philips avent biberon kullanıyorum,su an için bir şey yok ama biraz mizmizlaniyor kızım meemde ilk başta korkuyorum rededecek diye siz nasıl devam ettiryorsunuz bu isi
aksam_ Gelincik06 ben günde iki kez bazen de bir kez mama veriyorum. Wee baby küçük cam biberonunu kullanıyorum şuan için sorun yaşaaödok. 2 aylığız
melikeeomeer Gelincik06 ben yeni başladım 1 ay filan oldu yani 3 bucuk aylıkken filan şuan 4 ay 17 günlük günde bazen 2 bazen 3 kere mama veriyorum wee baby nin biborunu kullanıyorum hiç sorun yaşamadım