hazal01_01 Kaka yapinca zaten kesinlikle almak gerekiyor, piser yoksa. Cis icin de miktarina bagli olarak bakilabilir belki ama ben her emzirmede degistiriyordum o zamanlar. Zaten zamanla kaka ve cis sikligi azaliyor, kendi yolunu buluyor cocuk. Birkac ay sonra tek degistirmeyle sabaha kadar kalmaya baslamisti zaten, daha sonra da hic degistirmeden. Rahat ettirmek gerek bebekleri ki guzelce uyusunlar. Ben hep kendimi onun yerine koyarak dusundum, ben olsam boyle bir durumda kalmak ister miydim diye. Kendi rahat edemeyecegim bir durumda birakmadim kizimi. Ayrica alisma olmaz o kadarcik bebekte. Gayet de tum gece deliksiz uyudu kizim 8-9 aylik olduktan sonra.