Merhaba
kızımla 4. Ayımıza girdik fakat uzun süredir elleriniz ağzından çıkaramıyoruz dün aşılar da oldu rota virüs zatüre ve karma huysuzluk arttı normalde uzun süre gülüşlerimiz olur emme süresi uzun olurdu şimdi duyduğu her sese bakacam diye kısa sürüyor biraz da kaçıyor gibi aslına memeye çok düşkündü diş belirtileri midir bu sizlerde 4. Ay nasıldı paylaşırmısınız benimle