Meralarden Merhaba. Pazartesi 2 aylik aşimizi olduk. Ilk gun bir sorun yoktu.2 gun tum vucudun ve kafasinda kirmizi sivilce gibi seyler cikmaya basladi. Bu normal midir !resim eklebilsem keske ama yapamadim
Alpitom Meralarden canım doktoruna sorma imkanın var mı bizde döküntü olmadı hafif ateş ve huzursuzluk yapmıştı geçmiş olsun