eymenkerem Yeliz1905 3. Ay 5. Ay da nimenrix 2 dozyapildi 13. Ayda son doz yapılacak. 7. Ay ve 9. Ayda bexero 2 doz yapildi 15. Ayda son doz yapılacak yani 2 aşının da son dozları kaldi bizim
Yeliz1905 CemalOzge bizimde yarın var 7 aylık olduk doktor 4 doz demişti ama inttentten baktım 9 ayda başlıyo dıyo kafam karıstı sizin 2 doz mu 4 mü
CemalOzge Yeliz1905 2 doz olacak canım ama şöyledir 4 doz demesi 3 ü bir tüpte toplanmış 1 i tek 2 sını bir yapıyorlar. O yüzden mi 4 doz dediler acaba 🤔
Omeryku Yeliz1905 3 doz bide bir yaşından sonra bexsore yaptıryorız biz diğerini bilmiyorum oda nimerex olması gerek
nazanay Yeliz1905 3., 5. ve 13. aylarda yaptirdik 3 doz olarak. Bexsero ve Nimenrix ayni anda yapildi.