Ebeoz gecede gündüzde aslında çok düzenliydi ama son 3 aydır bozuldu. Öğlen 12 de yatıyor 3 kadar uyuyor, bu seferde akşam geç yatıyor 11-12 arası ve sabah 8 kadar uyuyor. Hiç memnun değilim bu düzenden ama ne öğlen uykusunu kısaltabiliyorum ne de uyku saatini erkene alabiliyorum😩😩. Üstüne birde bu aralar aşırı huysuz sürekli ağlıyor ve mızmızlanıyor.