NaimeYilmaz UluElif Ne ile beslendiğine göre dağişir. Mama ile beslenirken 3 saatten daha kısa sürede vermezdim. 4aylık ek gıdaya başlasakta tadımın dışına pek çıkmadık yine 3 saatte birdi.
ZeynepAdam UluElif 4 ay 20 gunlukken yogurt ile basladik. Simdi az az kahvalti corba/ muhallebi ve yogurt veriyorum.emzirme ve mama agirlikli besleniyor. 2.5 3 saat gibi periyotlarla besleniyor.
Aysenur42 Ortalama 3 saatte acıkıyor. 5 ay 15 günlükken ek gıda tadımlarına başladık. 2 haftadır 3 gün kuralına göre az miktarda tadımlarla devam ediyoruz. Henüz tam öğün olayına başlamadık. Acele etmiyorum Zamanı gelince elbet yiyecek.
UluElif sanikosan benimki de 3 saati buluyo acıkması. Bugün instagramda bi post görmüştüm 4,5 saatte de acıkabilir diye bebek şaşırdım 🙄
UluElif NaimeYilmaz peki acıkması ileriki aylarda 3 saatte birin üzerine çıkıyor mu? çıkıyorsa ne zaman biliyor musunuz ?
NaimeYilmaz UluElif Tabi ek gıda ile 4-5 saatı bulduğu oluyor. Aynı miktarda aynı karışımı ertesi gün verdiğimde 2 saattede acıkabiliyor. Biraz harcadığı enerjiyle alakalı sanırım
Mrc6645 UluElif doktora soruyorum 3 saatte 120 ml mama ver diyo oğlum 3 saatte uyanmiyo ki uyku arasında verdiğim zaman çok kusuyo napicagimi şaşırdım acemilik çok kötü
Meli Mrc6645 benimki bi bucuk aylık oda uyanmıyor sarılık falanda yok yani gece uyandırmk mümkün degl
Mrc6645 Meli aynen geceleri daha zor uyandırmak nasıl acikmadan uyuyolar merak ediyorum ben burnunu sıkıyorum altını açıyorum ayak topuklarına vuruyorum yok yani yok