Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık
Bugün kakasını yaptı ve siyah iplik gibi biseyler vardı.internetten araştırdım ve muz yediyse ondan olur diye yazmış dün kaşığın ucuyla vermiştim muz çok değil ama alışsın diye
Böyle bişeyle karşılaşan varmı bisey olmaz dimi korktum çok yarın hastaneye görürsem