Ali_eymen1 bende bugün acile götürdüm kızımı tüm vücudunu kaplayan sivilce benzeri şeyler vardı alerji dedi ama kaç kere alerji atlattık alerji olmadığına eminim bende de kaşıntı var biraz diye gösterdim sizin uyuz dedi cildiyeye gideceğiz kızımla kızıma bişey vermedi malesef bana da bi losyon verdi psikolojik olarak çöktüm kaşıntı uyutmuyor insanı inşalah kısa sürede atlatır bebeğiniz de