Sevgili anneler 4 ay 10 gunluk kizim var. Ilk 3 ay asiri gazli ve kolik bebekti nasil istiyorsa oyle uyudu genelde aglsma krizleri sonrasi bayiliyordu kucagimda. Simdi de belli bir uyku duzeni yok. Gogsumde uyuyor daldigi zaman gayet iyi uyuyor. Benim sorunum ozellikle geceleri surekli gogsumde dalana kadar. bu da bazen 3 saati buluyor. Benim gibi olan anneler nasil bir yol izledi? Bu aradal emzik ve sallanmayi asla kabul etmiyor.