Afrazynp kızım 12 ay 25 günlük burda 3-4 gündür havalar soğuk onun haricinde hep parka annemlerin oraya gidiyorduk🙈 bozuk para kumbaramız var birlikte paraları içine atarak oyun oynuyoruz, kitap okuyoruz, hareketli kitaplar var onları çok seviyor boya yapıyoruz beraber tabi tüm gün peşinde koşmak la geçiyor asla oturmuyo devamlı gezip karıştırıyo🙈 bol bol ev dağıtıyor, beraber yemek falan yapıyoruz ama çok canı sıkılıyor gerçekten sürekli bana ayakkabısını getiriyo dışarıya çıkmak için kapıya gidip gidip ağlıyor 🥺