Nurdan123
Nurdan123 dogdundan 1 aylık olana kadar inledi doğduğu gecede inlemisti çocuk doktoru kontrolunde inlemesi çok normal eklem ağrıları cok olur bütün inleme sebebi budur dedi zamanla gececek dedi ve şuan 46gunluk olduk ve gecti özellikle normal dogumlarda daha çok olurmuş cnm korkulacak bir şey yok ve hatta doktorumuza sanki bizim oğlan taş taşıyor bu ne yorgunluk dedigimizde o çok uzun yoldan geldi ve çok yorgun demisti😂