MustafaKeriminAnnesi ben oğlumu 1 aylıkken sünnet ettirdim sünnete girene kadar her an vazmı geçsem dedim ama şimdi iyiki yaptırmışım diyorum. İlk 2 3 gün ağlayabiliyorlar kolay değil sonuçta bir acısı oluyor krem sürerken ağlıyordu bizimki birde idrarla yandığı için idrar yaparkende ağlıyorlar ama 3 gün sonra hiç birşeyi kalmadı oğlumun bence yaptırın derim. Lokal ile yaptırabilirseniz öyle yaptırın genel anestezi vermeyin minicik bebeğe 3 aya kadar cocuk cerrahları lokal yapıyor diye biliyorum özeller 1 yaşa kadar yapıyorlarmış gerçi çok hareketlenmeden bir an önce yaptırmak en güzeli