Kızlar oğlum normalde sıvı yemez hep kati yerdi herşeyi çiğneye çiğneye yerdi. Şu 1 haftadır asla katı yemiyor çiğniyor ama yutmuyor. Çorba iciriyorum birde yermi diye danone alıp verdim onuda yedi birde kasık maması denicem normalde hiç sevmezdi. Belki bi umut yer diye alicam. Donemselmi diş kaynaklimi anlayamadım. Birden neden boyle oldu. Herşeyi parca parca yiyen bebek.simdi asla yutmuyor