Enfed72_ Alo 182 den randevu almak istiyorum ama çalmıyor ya da direkt meşgule düşüyor nedenini bilen var mı ?
BEYZANUR2020 Enfed72_ bende kızıma aldım dişçidn gece saat oniki olur olmaz arayin ben o saatte aldım gündüz dediğin gibi oluyordu yoğunluktan
Keriminannesii Enfed72_ bende. Bugn kaç kere aradm meşgul çalıyordu ve üst üste deneyınce hat düşüyor yoğunluk var sanırm bu aşı. Mevzusuda 182 den oluyor ya bence ondan
Enfed72_ Purely alamıyorum ki . Diş doktoruna alacağım randevusuz hasta kabul etmiyormuş ama sistemde de görünmüyor . 182 yi arayayım dedim onda da çalmıyor anlamadım
sonsuzmutlulukkk Purely e nabızdan randevu alınmıyor artık herkes şikayetçi çevremde🤷 güncelleme sonrası oldu
Dmt-01 Enfed72_ sistemde görünüyorsa 182 yi aradığınızdada görünmeyecektir aynı sayfayı görüyorlar çünkü hatırlatma yapabiliyosanız onu yapın biri iptal ederse bildirim gelir hemen size
Sadekahvem Enfed72_hastanenin saat kaçta randevu açtığını öğrenin o saatte mhrsye bakım hemen alirsnz yoksa. Yoğunluktan telefnla alınmıyor
Enfed72_ Dmt-01 öyle mi ben farklı bi sistemleri vardır diye düşünmüştüm tamam o zaman teşekkür ederim
Dmt-01 Enfed72_ bende öyle düşünüyodumda hamileyken randevu bulamıyordum oyüzden aramıştım aynı sayfayı görüyoruz bizde demişlerdi oyüzden bende sistemde yoksa aramıyorum hiç